onsdag 10 mars 2010

Somebody to love

Låter dagar gå tills jag sätter mig här och skriver.
I måndags blev det en lugn skoldag. Gjorde inte så mycket. Dans, dans, dans. Love monday, sometimes. Igår gick jag och Anna till Emma. Jag försökte peppa Anna så gott jag kunde på bussen tidigare. Fick med henne sen, trött men det blev roligt ändå! Poppa popcorn och såg på 2 OTH avsnitt <3 mys tisdag gillar vi!

Började dagen med friskis & svettis pass. Sedan vandrade man vidare till dansstudion och hade balett-teknik innan man körde cheer och show-dans. På fredag gäller det. Imorgon ska vi lära oss en dans vi ska göra på mars föreställningen.

Blir heldag i Norrköping dessutom. Ska stanna efter skolan med Elin. Äta på stan, kolla efter converse åt mig och lite andra saker. Pluggning ligger även på listan, får se vad det blir för nåt. Vi ska kolla på första projektet 18.00  på Lennings, andra 19.00 och tredje och sista kl. 20.00. Carro, Frida, Emelie & Jenny är med och dansar så ska bli kul å se dem.

Is there somebody who still believe in love?
I know you're out there
There's got to be somebody, I search around the world
But I can't seem to find somebody to love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar