onsdag 3 mars 2010

Addicted

Hann inte skriva något inlägg igår så tar igen det nu.
Skolan var helt okej. Hade sovmorgon och började med dans. Tränade på show numret. Aprolig dans vi har gjort. Så duktiga. Vi är så gott som klara med det nu. Bara öva, öva, öva. Carros kompis Mosse är med också. För att inte ha dansat tidigare är han väldigt duktig. Nästa vecka kommer vi träna på cheeren.

Igår satt jag vid msn och sen logga Emma in så började vi snacka lite. Börja prata om filmkväll som ledde till biobesök och sleep-over. Så fråga hon vilka vi skulle va, hon, jag och Anna. När Anna kom på tal så undra vi lite vart hon höll hus. Så vi bestämde sen lite smått spontant att gå hem till henne och knacka på hennes dörr för att se om hon var hemma. Emma skulle komma till mig så vi skulle gå tillsammans. På väg till mig träffar hon någon, gissa vem... Anna såklart. Så det var lite komiskt! Kvällen ledde till pimpning av granen i "rondellen" och sedan en liten sväng ner till musikanten. Vi hitta en pulka som lekte lite med. Emma satte sen upp den på en skylt. Vi pimpade Sörping igår kväll helt enkelt. Sedan gick vi hem till Emma, så fick vi se hennes rum och såg på ett avsnitt av one tree hill säsong 4 hihi. Skulle egentligen pluggat samhäll men tyckte det var mycket roligare att umgås med Emma & Anna. Blev en helt crazy-tisdagskväll. Det gillar vi!

Idag hade vi idrott. Kände hur otränade mina armar är. Shit. Jobbigt att va så otränad.. Måste börja stretcha ordentligt också. Ont i benen..:S
Efter nutida gick dansare till kostym-förrådet och letade kläder till show numret. Vi hitta kjolar och tre blusar som vi förhoppningsvis kan få använding för. Sedan gick jag till farmor och farfar. Väntade på pappa, sen åt vi spaghetti och köttfärssås. Vi åkte och handla på kvantum. Resten av kvällen pluggade jag samhäll. Klarar jag inte det här så skjuter jag mig själv. Palla...

I'm trying to forget that I'm addicted to you
But I want it and I need it
I'm addicted to you
Now it's over
Can't forget what you said
And I never wanna do this again
Heartbreaker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar